سرخط خبرها

میزبانی مشهد از مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر هندبال کشور | حضور خراسان رضوی در لیگ برتر نوجوانان

  • کد خبر: ۱۸۲۴۴۴
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
میزبانی مشهد از مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر هندبال کشور | حضور خراسان رضوی در لیگ برتر نوجوانان
رییس هیات هندبال خراسان رضوی از تیم‌داری هیات استان در لیگ برتر نوجوانان در بخش دختران و پسران خبر داد.

رضا علیزاده در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص میزبانی مشهد در مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر کشور عنوان کرد: ورود تیم‌ها از ۱۷ شهریور به مشهد آغاز شده و مسابقات تا ۲۴ شهریور ماه ادامه دارد. این دوره از مسابقات در سالن شهید بهشتی و خانه هندبال استان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از تیم‌ها هنوز موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، قرعه‌کشی مسابقات به ۱۶ شهریور موکول شد، از همین رو هنوز تعداد تیم‌ها مشخص نشده است.

رییس هیات هندبال خراسان رضوی در خصوص وضعیت تیم خراسان رضوی در این دور از مسابقات تصریح کرد: پیش از مسابقات استعداد‌های برتر، مسابقاتی تحت پوشش آموزش‌وپرورش برگزار شد که تیم خراسان رضوی با میانگین سنی کمتری نسبت به المپیاد استعداد‌های برتر در این مسابقات حضور یافت. تیم خراسان رضوی در آن مسابقات توانست عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کند. رده سنی تیم‌ها در مسابقات استعداد‌های برتر یک سال افزایش پیدا می‌کند، اما به جهت تقویت تیم پایه‌های استان در نظر داریم تیم خردسالان استان را در این مسابقات شرکت دهیم. امیدوار به کسب سکو در این مسابقات هستیم، اما کار سختی در پیش داریم.

علیزاده در خصوص سایر رویداد‌های مهم هیات هندبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در ماه گذشته مسابقات استانی تمام مقاطع و در دو بخش پسران و دختران را برگزار کردیم. در مسابقات منطقه یک کشور نیز در بخش دختران و در رده سنی نونهالان و نوجوانان قهرمان منطقه یک شدیم و در بخش پسران و در رده سنی خردسالان نائب قهرمان و در رده سنی نوجوانان قهرمان منطقه یک کشور شدیم.

وی ادامه داد: فدراسیون هندبال اقدام به برگزاری لیگ برتر هندبال در دو بخش پسران و دختران کرده است که در هر ۲ بخش تیم‌داری خواهیم کرد. لیگ برتر نوجوانان هندبال کشور تحت عنوان لیگ آیندگان برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود. فکر می‌کنم کمتر استانی وجود داشته باشد که در هر ۲ بخش دختران و پسران در این لیگ تیم‌داری کند. هزینه‌های این مسابقات همانند لیگ برتر بزرگسالان است که تمام هزینه‌های آن توسط هیات هندبال استان پرداخت خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->